Bilder från promenixen


Har just varit ner till sjukhuset och mött mamma och pappa innnan hon börjar jobba för att överlämna Nemo. Med andra ord så är vi inte med hund längre, och av någon anledning verkar kissarna känna detta på sig. Eftersom att de nu, i vanlig ordning, kommer och möter oss i dörren när vi kommer hem. Vilket dom inte gjort medan Nemo var här.

När jag skrev detta kom jag på att jag faktiskt tog några bilder på mig och Nemo när vi var ute i skogen och gick tidigare idag. Märkte att det är inte så himla lätt att fotografera en hund, eller annat djur, när dom inte förstår att man måste sitta stilla för att få en bra bild. Haha!

Fick i alla fall några bra bilder, och här får ni se några av dem:


Nu ska jag och Per fortsätta se på Family Guy, och imorgon möter vi upp familjen klockan 13:00 för att se melodifestivalen. Ser verkligen fram emot det. Sedan blir det middag i Ursviken följt av mys här hemma.

Postat av: Micaela Enberg

Haha det är så med djur:p Man får ta ett par bilder för att kanske hitta en som är bra!:p



Sv: Jag tänkte då aldrig på att kolla om det fanns nå tickets kvar, jag tänkte att det skulle vara slutsålt!

Men hur var det då?=) Var det kul?=)

2009-02-15 @ 12:33:14
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback