Försenade bilder


Hallopp! Har inte haft tid/ork/lust att blogga förens nu, har haft fullt upp med att mysa med Per och Nemo. Katterna har roat sig själva hela dagen idag, tror inte ens jag har sett till Wella? Hon ligger i alla fall på fönsterbrädan i köket som sitter ovanför ett element och värmer sig samtidigt som hon kisar mot solen genom fönstret. Haha, vardagslyx. Huh?

Per har nu gått och lagt sig för att vila lite, och Nemo sover här nedanför mig. Och då, helt plötsligt får bloggen liv igen. Har också hunnit föra över bilderna från de senaste dagarna idag, och några väljer jag att visa för er.

Lekte med Pers glasögon för två kvällar sedan tror jag. Har inte skrattat så mycket på länge, haha!


Efter detta tvättade jag bort sminket (som jag skrattat ut) och myste med Per, Nemo och katterna.



Mer bilder kommer i ett senare inlägg, ska gå och pussa på Pärlan♥ nu.

Postat av: miahmariah

Jodå det blev lite fika. En cola light. Det fick räcka. Ska mumsa på lite gott ikväll istället.



Vad skönt att din blogg funkar igen. Det gör min också. Äntligen.



Hoppas att ni får en trevlig kväll.

kramkram

2009-02-13 @ 18:54:47
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Snygg_Hans

haha tror jag skrattade lika mkt som du när du testade brillorna , HAHAHA du ser skelögd ut som satan hahaha

2009-02-13 @ 23:06:21
URL: http://chasseyo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback