Sorry, cant do that... Too tired


Godmorgon på er! Vaknade för ungefär en timme sedan, har sovit fruktansvärt dåligt inatt. Steg bland annat upp runt 06:00, läste några bloggar, drack vatten och gick på toa, för att sedan somna om. Gud så jobbigt det är, denna dag kommer bli tung. Är hur trött som helst trots att jag la mig runt 00:00 inatt.

Haha! Kanske lite överdriven bild. Men ja, you get it.

I alla fall, i helgen (min sista helg som tonåring, fyller 20 på tisdag) kommer vi vara barnvakt åt Ellen. Hon kommer med buss till stan klockan 15:15, så då ska jag ner och möta henne. Vad vi ska hitta på att göra vet jag inte riktigt, men det blir nog en hel del film och spel.

Nu ska jag göra mig klar för dagen, kanske får tillbaka lite ork då. Lägger upp ett bild-inlägg senare. Har tagit endel bilder de senaste dagarna.. Måste bli bättre på att ladda upp dom direkt, mjamja. Bättre sent än aldrig, huh?

Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Åh vad gulligt av dig!:D TUUUUSEN TACK!:D

2009-02-20 @ 13:32:30
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Den är på 64 kvm:D Så jag har mkt att inreda hahah

2009-02-20 @ 13:39:48
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag hoppas att du får en riktigt trevlig sista helg som tonåring! :) Jag saknar dig :o

2009-02-20 @ 13:45:44

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback