Melodifestivalen och kalas


Gud så irriterad jag varit på blogg.se som vägrat fungera, så irriterad att jag till och med gav upp att försöka logga in på några dagar. Läste i andra bloggar bara att strulet håller i sig, och förstod då att det inte skulle vara värt att ens försöka ta sig in. Aja, nu försökte jag.. Och det går ju galant!

Vi är i alla fall hundvakter idag, och har varit sedan igår och kommer vara till imorgon. Nemo är här, mamma och pappas hund. Det strulade ihop sig då de måste jobba konstiga tider, och då skulle Nemo bli lidande om han inte fick möjligheten att våldgästa oss. Så vi tog på oss jobbet och blev med hund, om så bara för några dagar.

Idag har vi dessutom tagit med honom på äventyr, Pers kusin fyllde nämligen år idag. Och det skulle egentligen firas på lördag, men då har vi fullt upp med att vara på Melodifestivalen som sänds härifrån Skellefteå. Då passade vi istället på att hälsa på idag, med Nemo som svans. Shakira var också där, Pers mammas hund, men dom kom inte så bra överens. Shakira var mest bara förbannad över att Nemo inte lät hennes rumpa vara, haha!

Skellefteå Kraft Arena, stället där deltävlingen från Skellefteå kommer visas.

(Bilder: google.se)
 
Annars har det nog inte hänt så mycket som mina besökare missat, tror jag. Kommer jag på något så återkommer jag. Fast.. Det kommer jag göra även om jag inte kommer på något som hänt på senaste, redan imorgon (om blogg.se tillåter) kommer ett inlägg med bilder från de senaste dagarna. Paparazzi-Tina is still going strong.

Postat av: miahmariah

Bloggen har verkligen varit strulig nu. Hoppas det blir bättre snart. Blir galen annars.



Ha en skön fredag.

kram

2009-02-13 @ 07:48:05
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Micaela Enberg

Åååååååååå jag vill också fara på melodifestivalen!!!!

2009-02-13 @ 09:55:29
URL: http://pickmynose.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh va kul det låter att kolla in Mello live. Skulle lätt vilja göra det också! :)

Har dessutom löst sig lite angående det jag ringde och störde dig om.. ringer dig senare när jag fått vila lite.

PUSS

2009-02-13 @ 13:10:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback