Madrass och pulka


Idag har vi varit i OK-backen hela dagen, eller i alla fall mellan 13:30-15:45. Det första vi gjorde var att göra upp en eld för att sedan grilla grillkorv och pinnbröd. Efter det kom Emma (Pers kusin) med en madrass och två tefat, och då blev det fart i backen. Haha! Det går så himla fort, och dessutom var det tre "hopp" på vägen ner som jag verkligen försökte undvika. Men det är inte så lätt när man sätter ner fötterna för att minska farten och i och med det sprutar det upp snö i ansiktet, haha! Var skönt att vara ute ett tag i alla fall, var ju bara -3 idag så det gick väldarns bra. Började dock frysa som tusan om tårna och fingrarna just innan vi gick hem.

Efter att vi kommit hem har vi sett på Britney Spears-For The Record. Hann dock bara se de sista 25 minuterna. Under tiden lagade älsklingen mat, makaroner och skinksås. Även Emma stannade över middagen.

Nu ska vi snart (förhoppningsvis) gå till Konsum för att handla snacks, ett måste för att överleva kvällen.. Typ. Även komma överens om vilka filmer som ska bli sedda ikväll.

Bild: google.se. Hoppas det finns godare godis än sådär på det Konsumet vi ska på :,)

Hoppas ni haft och får en fortsätt mysig lördag.

Postat av: Per Sjölin

Vilka filmer vi ska sova till, hoppas jag att du menar. :P Det är inte bra med för mycket friskluft!



Ja då, vi ska köpa snusk. Oj, jag menar så klart snask. Gott, gott.



Kul att ni gillade maten! ;) Älskar dig! Pusse

2009-02-21 @ 19:01:57
URL: http://www.faps.se
Postat av: ellen

Håller med godiset ser ut som BAJS !!

Du är så pipans bra på att lägga meningarna rätt;P

Ha en underbar kväll,hoppas jag inte stör.

2009-02-21 @ 19:03:38
Postat av: miahmariah

Det låter som att ni har haft en mysig dag. Vad gott med lite smågodis. Det brukar jag vara sugen på i vanliga fall men inte idag. Jag undrar varför.haha.



Ja det blir melodifestivalen ikväll och fortsatt vila i soffan. Blir det film för eran del då? Jag tänkte se hot chick på 4:an efter melodifestivalen.



Ha en mysig kväll med killen.

kram

2009-02-21 @ 19:14:06
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag hade kul som satan! Ska ha det ikväll också hehe :)



du då?

2009-02-21 @ 22:14:02
URL: http://elinsundquist.blogg.se/
Postat av: Micaela Enberg

Ja jag hoppas det iaf!:) Jag är ju som en städar typ så det ska nog gå bra!=)



Haha nä man får inte vara kräsen när man är i panik behov av jobb, men det känns ju inte heller peppande att söka på nåt man inte vill ha:p Även fast man nog måste tyvärr.

Vad är det du vill jobba med då?



Men tack så snällt av dig! Men jag har nog bestämt mig för att göra en annan ändå..:p

2009-02-22 @ 10:53:08
URL: http://pickmynose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback