Grattis i efterskott Maria!


Tjollahej! Ellen sitter just nu och ser på Shark Tails medans jag kom på att jag skulle uppdatera här. Innan jag gjorde det gick jag (som vanligt) först in på Blondin Bellas blogg och såg att man helt gratis kunde klicka hem senaste nummret av VeckoRevyn. Hon är på omslaget och innuti är en stor intrervju med henne. Så prenumererar du inte på VeckoRevyn redan eller om du inte har lust att gå och handla den för pengar så är det väldigt enkelt att få just detta nummer gratis här.

Idag far Ellen hem, så vi blir barnlösa igen. Eller barn och barn, hon är ju faktiskt 11 år. Men det har varit kul att ha henne här ett par dagar, och om du läser detta så ska du veta att du är mer än välkommen tillbaka då du känner för det! :)

Hade tänkt att sen, när hon farit hem, ta tag i att föra över bilderna från kameran. Har verkligen varit otroligt lat, eller iofs så har jag haft massa annat att göra i helgen, så det har helt enkelt inte blivit av. Men nu så.. Nu har jag, återigen, allt tid i världen. På gott och ont!

Måste också medge en sak: Jag har glömt bort något väldigt viktigt, pinsamt som tusan är det dessutom. Men min fina vän Maria fyllde 20 år den 20 feb. Så jag vill säga grattis som tusan i efterskott till dig! Hoppas du fick en underbar dag. Bara för att jag glömde bort detta ska du veta att du inte betyder mindre! Saknar dig ♥

Mia och Maria, på midsommarafton i guess.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback