BW data


Idag ska jag och Per följa med pappa till BW Data. Han hade lämnat in sin stationära dator där för ca 4 veckor sedan för att kolla vad det var för fel på den (den ville inte starta längre). Han fick då svaret att han behövde ett nytt grafikkort. Han beställde ett nytt och Per satt in det igår. Men datorn startar fortfarande inte, så nu ska vi gå in och se till att dom kollar upp datorn ordentligt och hittar vad som egentligen var fel, gratis.

Har inte så mycket annat att dela med mig av just nu, och det är lika bra att inte skriva mer nu då. Än att skriva nåt som ändå ingen vill veta, fast det kanske jag alltid gör? Skriver nåt som ändå ingen vill veta alltså. Hmm.. Hur som helst är det kul för i alla fall mig att kunna kolla tillbaka i bloggen och se vad jag hade för mig då. Sådetså. Haha :`)

Kollade igenom bilderna som jag förde över igår, för att kanske kunna hitta någon bild som passade till inlägget. Det gjorde jag inte, så då bjuder jag på dessa istället. Bilder från när vi åt middag en dag för några dagar sedan. Det är jag som brukar sitta vid krymplingbordet, mihi. Hade dessutom på mig min älskade sarong från Turkiet, med på bilden är även mitt "mobilband".

Postat av: Per Sjölin

Haha! Vackra bilder!



Ja, du ska se till att det blir gratis, va? ;)



Älskar dig! Pusse

2009-02-10 @ 14:58:54
URL: http://www.faps.se
Postat av: miahmariah

Oj då. Ja, då förstår jag att du är trött idag. Här är det rätt okej. Har lite ont i magen så jag hoppas att det inte är nån magsjuka på G. Min dotter är hemma och sjuk idag.



Förresten så såg jag att hon har kommenterat hos dig. Hennes blogg heter Kekko. Bäst att säga det så att du inte tror att jag är schizofren eller nåt. Hahaha. Vi har ju samma IP nummer.



Hoppas att du får en skön kväll

kramkram

2009-02-10 @ 15:32:47
URL: http://miahmariah.blogg.se/
Postat av: Maria

Allt du skriver vill jag veta, för jag saknar dig så inni nordens mycket, även om vi sågs igår ><

Iallafall, detta med att vi skulle kommentera varandras bloggar, gäller de alla inlägg? Du skriver ju typ 3 om dagen och jag hinner ju bara läsa dom när jag kommer hem från skolan eller när jag spelat wow :D haha

PUSS

2009-02-11 @ 00:30:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback