Besök på stan och filmtips


Idag när jag vaknade kom Hasse förbi för att umgås med mig, jag käkade frukost och han käkade lunch hemma hos oss. Sedan gick vi ner på stan och mötte upp Emelie efter ett tag, satt på Kitchen i säkert två timmar och gick sedan till Frasses. Lata som vi var åkte vi buss hem, väl hemma har jag bara väntat på Per som firat sin systers sambo som fyller år. Att vara på stan en hel dag utan pengar är inte lätt, och det är dessutom är det alltid då man hittar de perfekta kläderna, finaste väskorna, vackraste smyckerna och snyggaste skorna. Men, det är bara att vänja sig.. I guess.

Nu ska jag övertala Per att vilja se någon film med mig,
har ni några förslag på bra filmer får ni mer än gärna tipsa mig/oss.

Postat av: Per Sjölin

Hoppas ni hade trevligt på stan! Jag hade då trevlig hos Therese och Andreas. :)



Visst kan vi se film men det är väl du som ska hitta den, som vanligt. :P



Pusse

2009-02-03 @ 21:55:02
URL: http://www.faps.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback