Hemma igen.


Ja, nuså. Nu är jag hemma igen, känns riktigt skönt. Är dock sjuk och har varit det sedan jag kom hem, har även hunnit smitta min älskling så han ligger nerbäddad i soffan för tillfället med feber och fruktansvärd hosta. Precis som jag hade för två dagar sedan. Kommer inom kort lägga upp bilder från resan här på bloggen, mina systrar måste bara få tummen ur och skicka dem till mig. Måste bara säga det än en gång, fyfan så kallt det är här hemma! Så imorgon, om förkylningen släppt, intar jag solariumet för att bygga på min bränna och få värme i ca 15 minuter.

Som ni kanske ser har jag dessutom tabbat mig totalt och råkat ta bort headern helt och hållet.
Hoppas på att Per ska kunna bli så pass frisk så han får lust att hjälpa mig med att få den tillbaka.
Ser lite väl tomt ut, right?

En annan sak också:
Jag saknar Jesicca Anwar mer än någon kan ana och förstå,
ett liv utan henne är för mig inget liv alls.



Jag älskar dig, babe.
Kom hem till mig!


Du är min bästa vän,
då, nu och föralltid.

Postat av: Jesicca

Tina, du är min bästa vän nu och föralltid också!

Jag sitter här och planerar för en resa uppåt och få tillbaka mitt liv för ett tag igen. För som sagt, utan dig inget liv..

Har aldrig lika kul med nån som jag har med dig!



Älskar dig!

2008-09-05 @ 23:03:41
URL: http://jesicca.blogg.se/
Postat av: Lena

Åh tack :) Jag är supernöjd så! Men de kostar att ligga på topp, sved som fan att dra kortet.



Jaa men hör av dig angående helgen ;)

2008-09-09 @ 23:59:07
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback