Hallådär!


Tyckte det var dax för endel update här, håller ni inte med? Har ändå så sjukt lite att göra så det är lika bra att passa på. Saknar faktiskt när jag var så pass duktig och skrev x antal inlägg om dagen förut. Är så kul att gå tillbaka och läsa sånt som man annars glömt. Ska försöka med en comeback.

Hur som haver. Inatt sov min systeryster Elise över här, i den nya-stora-sköna soffan vi har som väldigt enkelt förvandlas till en dubbelsäng. Antar att hon sov 849 gånger skönare än i den lilla-gamla-fula-nedsuttna-skabb soffan som förut stod här. Steg upp med dem på morgonen, Elise som skulle till praoen på SRK och Pälskling som skulle till jobbet. Planen var att jag skulle vara social en stund och sedan få gå och knyta mig igen, men icket. Är nu pigg som en lärka och sjukt rastlös, så jag ska städa lägenheten och sedan gå en promenad. Och kanske ska jag även smita in på SunTan och bättra på brännan som håller på att tyna bort till det tomma intet.

Och en sak till!
Jag har gjort en väldigt god gärning idag.
Jag skänkte nämligen 20 kronor till barncancerfonden.


Väntar
fortfarande

utlandsbilderna
...


Postat av: Elise

lilla-gamla-fula-nedsuttna-skabb soffan som förut stod här. Stackars soffan........



Angående utlandsbilderna så har jag bara en sak att säga: Den som väntar på nåt gott, väntar aldrig för länge, eller hur ;)?

2008-09-20 @ 16:13:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback