Frisk som en nötkärna.


Äntligen, jag är nu frisk som en nötkärna igen.
Lite hosta kvar, men vafan. Jag är på benen i alla fall.
Samma sak med Pälskling, även han är på bättringsvägen.
Men kan dock inte säga att han är frisk, slemhostan och mattheten håller i sig.





Till helgen lutar det i alla fall åt
att fara upp till Arjeplog, Laisvall-by,
där mina kära morföräldrar håller till.
Mycket mysigt.
Blir dock bara från fredag till söndag,
men det är i alla fall bättre än ingenting.







Bilderna från utlandet? Dom kommer.
Har fortfarade inte fått dem skickade.
Så, Elise eller Louise, läser ni detta får ni MER än gärna fixa bilderna till mig.
Tack på förhand!


Jesicca, jag älskar dig.
Du har alltid varit och kommer alltid förbli min absolut bästa vän.
Tack för allt!

Nu, godnatt.

 

Postat av: Jesicca

Leaving it all with my only friend!

Jag älskar dig, du kommer alltid förbli min bästa vän också!

och jag menar det, TACK!

2008-09-11 @ 14:21:10
URL: http://jesicca.blogg.se/
Postat av: Elin

Du uppdaterar fan inte ofta nu för tiden ;P

2008-09-16 @ 11:59:47
URL: http://elinsundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback