2007.




Det här har blivit värsta-jävla-bild dagen, inte likt mig.
Men i alla fall, med denna bild vill jag faktiskt säga något:
ingen i denna värld kan förstå hur lycklig jag var när detta togs.
Jag var med Jesicca,
vi var utomlands.
It was the time of my fucking life.

Mer än så behöver jag inte säga.
Du är verkligen min bästa vän, jag älskar dig.



Alla måste ha nån att kunna lita på, det är så.
Och en trofast vän är mera värd än guld.


Jag vet, vänner prövas genom tidens gång.
Sviker aldrig fast din väg är lång.
Finns där vid din sida när vågorna slår.
Håller det de lovar, det är vänner som består!


Postat av: Jesicca

Seriöste, du är min bästa vän också!

Alltsaoe, jag saknar deje!

Du mamma och leo är nog dom mest betydelsefulla personerna i mitt liv!

Älskar dig!!!

2008-09-19 @ 01:42:39
URL: http://jesiccablivandeglans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback