28 Oktober -08


Jag har kommit fram till en sak, tiden rusar fram.
Det är endast ca två månder kvar till julafton, två dagar senare blir mamma förtio (stavning?),
endast fyra månader tills jag fyller tjugo och ca en månad till morfar fyller sextiofem och blir pensionär.

Jag har dessutom ny MSN, finally.
[email protected]

Har hört att vissa ser bloggen lixom åt sidan,
har ni firefox på datorn får ni gärna gå in och kolla
om den blir mer centrerad då.
Lämna sedan en kommentar och berätta.
Tack på förhand! :-)

Postat av: Rebecca

Den är heeelt konstig i explorer...min syrras blogg var ungefär så, då provade vi att återställa kodmallen och då funkade det. Men spara en kopia först ;)

2008-10-28 @ 15:54:29
URL: http://rebeccasjostrom.blogg.se/
Postat av: Per Sjölin

Det stavas "fyrtio", söt! :P



Älskar dig!

2008-10-28 @ 18:46:36
Postat av: Elin

Och en och en halv månad tills jag blir 19 ffs :P

2008-10-29 @ 17:47:17
URL: http://elinsundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback