Tack...


... För den nya fina designen Pälskling! Du är grym på detta.
Nu är det dags att dra sig tillbaka. Har nu varit rökfri i 5760 minuter, vill säga fyra dygn. Detta har resulterats i dunkande huvudvärk och trötthet 24/7, men jag ger mig inte. Har dessutom sparat ca 120 kronor på dessa 5760 minuter, tänk hur mycket pengar det är på ett år? Sånt tänkande får mig att palla detta.

Har dessutom varit hundvakt i tre dagar och två nätter (är nu inne på den tredje natten), kommer sakna Nemo när han far tillbaka till Ursviken igen imorgon runt 18:30. Vem ska jag nu promenera med? Och vem ska nu få mig att orka göra det flera gånger om dagen dessutom? Får se hur det blir med den saken, antar att det inte blir något alls. =P

Nuså, dax för sängen.
Sov gott sötnosar!

Postat av: Rebecca

Vad fint det blev med den nya designen =D

2008-10-23 @ 13:06:43
URL: http://rebeccasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback