Lucky me!



Fick ett enormt lättande samtal imorse,
från folktandvården Skelleftehamn. Tandläkaren är sjuk, så jag fick omboka min tid. 13 November är det nu som gäller. Skönt! Fast... Samtidigt hade det varit skönt att få det bortgjort, orkar egentligen inte gruva mig mer. Men skitsamma, desto närmre min 20-årsdag desto bättre. Har inte tänkt betala för att gå till tandläkarn med deras priser så ofta, det ska gudarna veta. Jaja, nog om detta.




Såg en riktigt bra film, två gånger på rad, igår som jag tänkte tipsa er om:
Forgetting Sarah Marshall.

Handling: Sarah dumpar sin dåvarande pojkvän genom att berätta att hon har någon annan. Peter blir väldigt deprimerad och försöker trösta sig själv genom en rad one night stands och alldeles för söta flingor, han inser rätt snabbt att det inte hjälper och får sedan idén att åka på semester för att komma på andra tankar. Destinationen blir Hawaii och när han checkar in ser han att Sarah planerat precis samma sak... Tillsammans med sin nye rockstjärna.

Betyg: Denna film bjöd på riktigt många skratt och man slutade inte le förens eftertexterna dök upp. En film man helt enkelt inte får missa!
Rekomenderar den stakt.

Min poäng: 10/10.








Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback