31 Oktober -08


Kommer ni ihåg?

Det gör jag. Halloween 2006, ett troll var vad jag försökte efterlikna om ni nu inte ser det. Rätt liten, rätt gullig.
Ett troll är vad jag även ska efterlikna ikväll, och jag är så sjuukt peppad!
(Bilder från årets halloween-outfit kommer nog upp imorgon.)
Ha en rolig kväll allihopa, för det ska jag ha!



Postat av: jesicca

jasså, hon med dom vita veckorna;)

2008-10-31 @ 16:23:05
URL: http://jesicca.blogg.se/
Postat av: Pea

Minnesvärd kväll det där :P haha

2008-10-31 @ 18:10:16
URL: http://peajakobsson.blogg.se/
Postat av: Matilda Lidström

Hej, dum fråga, idag kom jag att tänka på digitalgryta, en jättegod maträtt som jag åt för länge sedan.. sökte på digitalgryta på internet och det enda som kom fram var en länk hit till din blogg. Jag sökte igenom bloggen i hopp om att hitta ett recept, men tyvärr. Tänkte därför höra om du har kvar receptet på digitalgryta? I såna fall får du hemskt gärna maila det till mig på: matilda333[email protected] ... det vore verkligen jättesnällt, tack på förhand! (snygg halloween-outfit by the way :b)

2008-11-23 @ 11:45:35
Postat av: Matilda Lidström

Upptäckte just att det inte gick att skriva min mail som den egentligen är.. den är [email protected]



2008-11-23 @ 11:46:56

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback