25 Oktober -08


Sitter i soffan framför öppnaspisen hos mormor och morfar, i Laisvallby.
Trivs riktigt bra och har dessutom nyss fått riktigt husmanskost i form av köttfärsbiffar, stekt lök och potatis med gräddsås. Idag är det en speciell dag, en dag som kallas "skoterns dag", inte så speciell för mig kanske som är totalt ointresserad. Men trots det har vi varit och tittat på en hel del olika skotrar och skoter-outfits. Finns riktigt snygga skotrar faktiskt, men de blir genast mycket fulare när man tittar på prislappen. Helt sjuka priser.

Igår var vi och hälsade på hos farmor och farfar. Blev bjudna på gofika och kaffe, snackade också en hel del. Skönt att bli lite uppdaterad, länge sedan vi träffades och mycket har hänt. Farmor har numera peruk och farfar är skallig och betydligt speare än förr, och muschtasen som funnits där sålänge jag kan minnas är nästintill borta. Men de är samma fina personer på insidan, och dessutom världens bästa farmor och farfar.
 Ska inte bli länge tills nästa gång vi ses, det ska jag verkligen se till!
För att jag både tror och hoppas att vi hinner träffas massor och att inte sjukdomen hindrar detta.

Nu ska jag fortsätta vara social.
Men innan detta ska jag lägga upp en bild på en av mina största förebilder, morfar:



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback