6 November -08



Blev utmanad av Elin.

Reglerna är följande; Länka den som utmanat dig och sätt in följande regler på din blogg.

Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa. Utmana 7 stycken i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag har, tillsammans med Per, flyttat till tre olika lägenheter inom loppet av 1,5 månad.
2. Ingen närstående person till mig har avlidit, förutom gammelfarfar (som jag aldrig hann lära känna) och gammelmorfar (som jag aldrig hann träffa).
3. Jag är sjukligt beroende av att läsa bloggar. Har runt 50 bloggar som jag läser sporadiskt, medans det finns ca 20 som jag följer slaviskt.
4. Jag har två egna katter. Men umgås ogärna med okända katter då jag tycker att dom är hemska och oberäkneliga.
5. Jag har piercat mig x antal gånger och gjort två tatueringar, men är verkligt rädd för nålar.
6. Är aldrig utan sockar (förutom när jag ska sova), tycker det är obehagligt och känns smutsigt.
7. Jag är lite av en hypokondriker, är väldigt rädd för att drabbas av någon allvarlig sjukdom och tror ofta att det är just det som hänt.

Jag utmanar: Alla som vill göra detta.
Känner ni er manade, lämna en kommentar så jag får läsa erat!



Postat av: ActionMan

sv: nog var den helt okej :P har du sett mirrors då? :D

2008-11-06 @ 17:00:37
URL: http://actionman.blogg.se/
Postat av: Peeeetraaaaaaaaaaaaaaaa

HOO JAG ANTAR UTMANINGEN!

2008-11-12 @ 10:32:06
URL: http://goinginsane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback