Trött som ett as!


Väntar på att Per ska ställa in sig på sleepmode, undertiden uppdaterar jag här. Imorse ringde klockan 0630 och då var det bara att gnugga ögonen och stiga upp, trots att jag kände mig som klubbad. Anledningen till denna hysteri var, som jag tror att jag skrivit tidigare, att jag skulle följa med mammpapp till Btk för att titta på mina småsystrars nya lägenhet. Så så fick det bli! Himla fin var den, och låg mitt i "centrum". Var även in på deras skola, Naturbruks, väldigt liten med skumma människor var det intryck jag fick. Fikade även på Ostenshus, där Louise praktiserar. Stötte även på en tant (senil 80+:are) där som trodde sig känna far min. Haha! Tycker dom är rätt söta ändå, undra om jag någonsin kommer bli senil?

Efter att jag kommit hem och väckt Per som hade tagit en powernap satte vi upp läslampan ovanför soffan och hyllan ovanför tv-bänken. Så imorgon är det finputsning som gäller och sedan tar jag kameran i högsta hugg, självklart ska jag dela med mig av hur fint allt faktiskt blev här hemma!

Pappa kom också förbi en sväng efter att han skruvat i bilen (bytt fjädrar?) för att äta.
Frasse-mat. Var egentligen meningen att han skulle fara hem efter det, men då laddade vi istället ner en film som han ville stanna över. Vi for och köpte popcorn och godis på Konsum för att ladda ordentligt. Han skulle ändå hur som helst tillbaka till stan för att hämta mamma klockan 2200. Just när vi tänkte starta filmen ringer mamma och säger att hon kan samåka med en polare hem. Så pappa blev tvungen att ta sitt pick och pack och fara hem för att fylla på kaminen och dammsuga. Aja, det får bli en annan gång!

Nu skiter jag i om Per inte är i sleepmode, för nu ska jag tamefan sova!
(Har ni orkat läsa er igenom hela denna tråk-text så kan ni väl lämna en liten signatur? Come on!)
Godnatt snyggingar all over the world.

Postat av: Liza

Banne mig att ni är de. Lite småläskigt faktiskt!

2008-11-15 @ 09:44:39
URL: http://mississippi.blogg.se/
Postat av: Per Sjölin

Haha! Sötnos! Men som vanligt när man väl lagt sig är det din käft som går i ett. :P



Puss

2008-11-15 @ 10:16:19
Postat av: jesicca

Jag orkade :}

2008-11-16 @ 19:45:50
URL: http://jesicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback