Trött som ett as...


... Men det har jag kanske rätt att vara vid denna tid?
Vi var i alla fall och såg på Ellens konsert idag, ABBA-konserten. Den var faktiskt riktigt bra, och det var mer än ofta man gungade till rythmen och mimade/sjöng med i låtarna. Barnen som var med var allt ifrån... Uppskattningsvis... 8-16 år. Vi tog endel kort, kommenterade en massa och gick både dit och hem. Härlig dag. Jag uppskattar verkligen att ha något att göra, även om det ska innebära att promenera till Ursviken.

På tal om Ursviken... Imorgon kommer mormor och morfar till dit, för att mormor ska baka tillsammans med mig och för att morfar ska skaffa linser samt. bjuda med oss på medlems-kväll på JULA, de erbjuder; gratis korv med bröd, glögg, kaffe och pepparkakor. Inte helt fel i dessa jule-tider! Dessutom har de 10% på hela sortimentet.
I
nte för att jag behöver nåt därifrån, men det kan vara bra för någon, förhoppningsvis!

Aja, nu svider/sticks ögonen. Godnatt Sverige!

Postat av: queenpeach

ha en bra torsdag själv är jag på väg till en skybar här i bangkok !!

2008-11-27 @ 13:23:25
URL: http://queenpeach.blogg.se/
Postat av: Elin

Ska vi göra nåt i helgen? Jag kommer hem idag och stannar tills söndag :)

2008-11-27 @ 14:55:19
URL: http://elinsundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback