JULA-kväll.. Med morfar!


Nu puttrar palten i kastrullen och jag ser på Americans Funniest Homevideos, efter det ska jag med Morfar, Per och Ellen på JULA. Dom har den där dagen som jag skrev om tidigare, fika och rea. Nån mer som ska dit? Idag har jag ätit frukost, suttit vid datorn, gått till Konsum, pratat i telefon och... Chillat. Det betyder alltså att jag inte har så mycket att berätta. Ska däremot dela med mig av en väldigt bra låt, många har säkert redan hört den.


Britney Spears - Shattered Glass

Hon är grym.

Behöver hjälp med att hitta en låt. Texten handlar om typ... En kille som står i ett hörn någonstans och väntar på en tjej, detta hörnet var det första stället de träffade varandra på. Hmm.. Är värdelös på att förklara, men hoppas på att någon förstår. Har letat den som en galning med kan inte komma på varken hur texten var eller vem artisten var.
Så, om någon vänlig människa kan berätta vilken denna låt är skulle det uppskattas!

Postat av: Rebecca

Det är inte "Åh Saaaaraa, kom ut ikväll, jag väntar i hörnet av 7 eleveeeen" då? =P

2008-11-27 @ 19:00:53
URL: http://rebeccasjostrom.blogg.se/
Postat av: louise

hahaha men asså-.- The script - The man who cant be moved

2008-11-28 @ 18:31:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback