5 November -08


Hastigt och lustigt blev det så att jag kommer följa val-vakan inatt. Vet egentligen inte hur det gick till, eftersom jag inte är särskilt politiskt intresserad. Men det kan kanske ha att göra med att jag är så lite insatt. Vet inte riktigt. Men nu efter att ha läst lite om just detta val, måste jag säga att jag håller på Obama, han verkar mycket vettigar än farfar´N. Dessutom är det Fhilip och Fredrik som håller i direktsändningen på 5:an, vilket innebär humor hela natten.


Barack Obama Vs. John McCain


Postat av: Per Sjölin

Jag ska titta på det med dig, hela natten! Vet du vad som är bäst? Att det är just dig jag ser det med!



Älskar dig!



Puss

2008-11-05 @ 00:51:32

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback