5 November -08


Blev ingen val-vaka inatt, där vid 01.00 tiden skulle jag sova en halvtimme och Per lovade att väcka mig när den tiden gått. Men efter att denna halvtimme gått var det ingen som väckte mig, han hade glömt bort det. Så jag vaknade av mig själv strax efter 05.00 och då hade Per gått och lagt sig. Såg i alla fall nu att det blev så att Obama vann,  precis som jag ville.


Nu ska jag snart ut och gå, hoppas bara det inte är allt för kallt eftersom jag fortfarande inte äger någon vinterjacka..


Postat av: Per Sjölin

Jag råkade somna och det var inte meningen. Missade ju själv också det riktigt spännande.



Förlåt!



Kan dock säga att du inte missade så mycket spännande vid eftersnacket. De ältade bara samma saker hela tiden.



Älskar dig! Puss

2008-11-05 @ 14:03:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback