4 November -08


Bilder från halloween, bättre sent än aldrig.



(klicka för att förstora bilderna)

Bild 1: Jag, innan alla kom.
Bild 2: Anoon och hans storebror, som jag inte kom ihåg vad han hette. Hemma hos oss.
Bild 3: Vera, jag och Elin hemma hos Vera och Alexander senare på kvällen.
Bild 4: Hasse, jag och Per. Även detta hemma hos Vera och Alexander.
Bild 5: Hasse och Anoons lillebror, som jag inte heller kom ihåg vad han hette. Hemma hos oss.
Bild 6: Hasse och jag. Hos Vera och Alexander.
Bild 7: Jensen, Emeli och Elina. Förfesten hos oss.
Bild  8: Per, innan alla kom och vi just hade sminkat han.
Bild 9: Emeli och jag, hemma hos oss på förfesten.
Bild 10: Hasse, med lilla Wella i famnen, hemma hos oss på förfesten.
Bild 11: Elin, hemma hos oss på förfesten.
Bild 12: Per, hemma hos oss på förfesten.



Detta är pumpan som jag och mormor gjorde tillsammans när vi var uppe och hälsade på.
Den fick, som ni kanske ser, följa med oss hem och pryda vårt fönster kvällen till ära.

Postat av: Tomas

vad förestller du?? förlåt men jag har ingen fantasi så jag ser det ju inte ..men du var fin som fan :)

2008-11-04 @ 22:24:31
Postat av: jesicca

HAHAHAHAHA roligaste bilden jag har sett i mitt liv.

Hasse i långt svart hår, det var det värsta!

hahahahahahahahahaha jag kan inte sluta skratta hahahahahahaha!

Älskar dig!:)

Du var söt:D

2008-11-05 @ 19:42:50
URL: http://jesicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback