2 November -08


Fredagen var riktigt kul om man ser till början av festen och slutet av festen.
Där i mitten var det inte alls så kul. Det är alltid nåt som ska fucka sig, sjukt tråkigt.
 Men bortser man från just det så är jag då riktigt nöjd, tack för en nästan great halloween!
(Bilder kommer upp på tisdag då Elin får tillgång till sin kamera-kabel).
Har fortfarande inte fått ut alla tjorvar ur håret, så idag ska jag ha en balsam-inpackning och hoppas på att det sedan ska gå borsta ut. Vilken jäkla tur att jag inte har så jättelångt hår nu längre, trots att det har växt sjukt mycket på senaste veckan känns det i alla fall som. Hur som helst, nästa år ska jag då inte klä ut mig till troll.

Igår då? Ja. Då mådde jag som jag förtjänade. Efter en massa öl och endast fem timmars sömn senare så ska man kanske inte förvänta sig så mycket annat. Mjukisbyxor, tjocktröjs och mössa (håret var helt sjukt) gällde igår. Och såklart en pizza till frukost. Tack och lov hade jag sällskap av Elin hela dagen. Vi var och hälsade på mamma och pappa ett par timmar också och blev bjudna på middag där, förätt och varmrätt. Mums! Fick även en mobil av mamma som hade fått en ny, och det var verkligen något jag behövde. Tack mami!

Detta är min nya precious.

Idag är det promenad och städning som gäller,
och nästa helg åker vi till IKEA. Längtar så fruktansvärt!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback