Werner.


Per har varit ute och kollat efter Werner än en gång. Efter att ha ropat på honom x antal gånger så kom han fram, men inte så nära att Per kunde lyfta upp honom. Det är han för smart för. Vi har öppet fönstret så han kan hoppa in om han kommer tillbaka, och för inte så länge sedan stod han utanför fönstret och kollade in. Så jag tror faktiskt att han kan komma hem igen, nu efter att man fått bekräftat att han vet var han bor.
Jag hoppas verkligen att han kommer tillbaka.
I vanliga fall brukar jag störa mig på att han alltid ska ligga på mig eller vara upp i ansiktet hela tiden.
Men nu, nu saknar jag det.




Nu till något annat, för er som har en användare på Apberget.se.
Elin laggade som fan med skärmmeddelanden. Här har ni beviset:

image142

Detta är då min vänbevakning.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback