Topp och flopp




Vädret. Det finns verkligen inget skönare än att slå upp ögonen på morgonen och att då både kunna se och känna solens varma strålar. Jag älskar sommaren och har alltid gjort det. Och nu är sommaren verkligen här. Detta är etta på min topplista, och fortsätter vädret såhär kommer det vara det resten av sommaren.

 Flytten. Känns otroligt skönt att vi flyttar imorgon, kommer kännas bra att vi får ha något eget tillsammans. Nog för att vi bor tillsammans nu, men det blir annorlunda när vi verkligen får flytta in tillsammans till något nytt, till skillnad från när jag bara flyttade in till Per. Kommer säkert bli jättejobbigt med allt bärande i denna sommarvärme, men trots det hoppas jag på brännande sol imorgon. Allt känns alltid så mycket lättare då.

Monopol
. Jag älskar verkligen det spelet, helt underbart tidsfördriv. Förut spelade vi det på datorn. Men oj så mycket roligare och mer socialt att spela det in real life. Tyvärr har vi lämnat tillbaka spelet till de som vi lånade det av, kommer garanterat att ha absitens efter det ett tag. Men förhoppningsvis får vi låna det igen. Eller kanske till och med skaffa ett eget när ekonomin tillåter? Ja. Så får det bli.



Tvätten. Gillar inte att måsta vara hemma och tvätta när allt är så underbar utomhus, nog för att jag kan gå ut och lägga mig i solen medans maskinerna går, men man kan inte slappna av på samma sätt. Gillar dessutom inte att jag missade födelsedagsfikat hos Magnus och Rebecca på grund av tvätt?!

Postat av: Elin

Det floppigaste av allt är att min mobil är drunknad :(

2008-05-31 @ 18:03:18
URL: http://elinsundquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback