Sen middag. Igen!


Vi måste bli bättre på det här. Känns som middagarna bara blir senare och senare. Men, så är det när man inte har  det som förut, med det menar jag att man har någon någon som lagar alla middagar lagomt till när man kom hem från skolan, även om maten inte alltid var god. Och som sedan tvingade en att äta även om man inte var hungrig, för att man skulle slippa bli hungrig som fan senare.
Sånt uppskattar man inte förens man flyttat hemifrån!




Jesicca är i alla fall påväg hit nu, för att hämta endel saker hon glömde när hon var här senast.
Dessutom blir det sista gången jag träffar henne innan hon flyttar neråt, närmare bestämt till Göteborg!

image106

Jag kommer sakna henne, helt klart.

Ikväll, film hos Magnus och Rebecca.

Postat av: Jesicca

Tina för fane, jag har good news.
Ni kommer att kunna åka ner, på min bekostnad!
Och vi ska ha så kul!!!
SAKNAR DIG REDAN!
ÄLSKARDIG

2008-05-14 @ 22:03:51
URL: http://jesicca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback