Nu är även jag flyttad.


Ja, nu har även min blogg flyttats till den nya plattformen.
Därför det inte varit någon uppdate här idag.



Ska i alla fall börja med något nytt här på bloggen.
Ska dagligen använda mig av ris/ros, hiss/diss eller vibrator/buttplug
(det sist nämnda var Pers förslag).
Per har hur som helst hjälpa mig med bilderna till det, men han hade ett motkrav;
Att få krydda våra stuvade makaroner med vitpeppar.
Det tyckte jag var en bra deal.
För jag inte har något emot vitpeppar, som han verkar tro.





Jag och Elin har dessutom varit duktiga idag, vi har gått broarna runt trots aprilvädret.
Och imorgon åker jag med henne till Umeå som socialt sällskap,
för hon ska skjutsa Emma och hennes kavaljer till balen.
Efter det åker vi back to Skell.

Postat av: Per Sjölin

Jag tycker mitt förslag var bäst. ;)

2008-05-26 @ 19:46:55
URL: http://xerm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback