Nattinatti.


Vi har tagit ännu en filmkväll. Förvånade? Vi har i alla fall sett på Dead Silance, en skräckfilm som förtjänade den genren. För fan så hemsk den var! Men det kan bero på att jag verkligen hatar dockor. Och speciellt gamla dockor med ett trasigt öga eller liknande, och gamla barn/dock vagnar! Men även dockor som lever. Men sen då efter x antal hjärtinfarkter så var filmen äntligen slut och då var vi ganska överens om att vi skulle avsluta kvällen med en något roligare film, och det blev i slutändan Sorority Boys. Vi har pausat den för tillfället för att borsta tänderna och bädda soffan åt Ellen, och sedan somna till den.



Är fortfarande helt överlycklig över sommarvärmen idag! Vi kunde till och med äta middagen ute klockan 20:30 idag, med tretton grader i skuggan. Efter att vi ätit satt vi kvar vid bordet på gården för att smälta maten, som var otroligt god, och prata. Sen från ingenstans började Ellen peka mot porten till vår trappuppgång och frågade om det inte var Werner som satt där. Vi kollade dit och insåg att det faktiskt var vårat busfrö till katt som inte ville vara ensam hemma och hade smitit ut genom fönstret för att kolla vad vi gjorde. Efter mycket om och men och springandes runt huset och på andras altaner så var han inne med oss igen. Tjooh! Vill ju inte förlora den charmkatten heller.

Jag måste också få säga, än en gång, att jag verkligen älskar dig Per!
Det är såhär jag vill ha det, det är det här jag har drömt om.
Jag är stolt, stolt som får kalla dig min pojkvän.
Du uppyller helt klart mina drömmar.
I´m all yours, Pälskling.


Nu ska jag gå dricka lite vatten
sedan hoppa i säng för att
hoppas på en ny dag med ett
strålande väder.

Postat av: Per Sjölin

And I'm all yours, mitt charmtroll till fickvän!

2008-05-04 @ 09:52:59
URL: http://xerm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback