Mjukglass.


Är hemma igen efter en tripp till Bergsbyn, där de mest troligen har Sveriges största mjukglassar. Vi köpte självklart varsin! Jag köpte en liten bägare med noisett sås och tuttifrutti strössel. Jummi! Orkade dock inte riktigt hela. Och Elin köpte en strut med saltlakrits sås och saltlakrits strössel. Även hennes var god! Efter det for vi till mackarna för att bunkra upp inför ännu en hockeykväll, Elin är med oss även i kväll. Men jag är faktiskt inte så pepp alls på att se hockey idag, så kommer nog mest ägna mig till datorn och ett stort glas Cola.

Vi tog några bilder under glassätandet, som ni ska få ta del av.



Bild 1: Våra glassar. Min (bägaren) var större än så från början.
Bild 2: Jag, på en minibänk.
Bild 3: Elin på samma minibänk.

(Ni får ursäkta det väldigt dåliga kvalitén på bilderna, min mobilkamera är inte coolast.)

Postat av: Lena

Dom snålar då inte med glass i Bergsbyn, men tur att man nånstans får vad man betalar för :P

Klart du vågar tatuera dig tinis :) det är faktiskt inte så hemskt som man tror. Och vill man verkligen ha en så står man ut med att de känns lite ;)

2008-05-17 @ 20:54:32
URL: http://leniisalwaysforever.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback