Matdag.


Nu har vi ätit middag, grillade hamburgare/parisare. Har även slunkit ner efterätt, marängsviss. Ikväll blir det att se The Notebook, för tredje gången. Men den är så bra, så jag kommer aldrig kunna bli less! Får inte heller missa Sanningens ögonblick.

image124
Den var faktiskt rosa!
Mamma hade droppat ner lite karamellfärg.




Sitter just nu och lyssnar på hur Ove (min morbror) och mormor diskuterar om hur Ove och min pappa misskötte sig när de var yngre. De var väldigt mycket med varandra från att de var små till det att de fyllde tjugo, sedan blev pappa förälskad i mamma, alltså Oves lillasyster. De var verkligen bästa kompisar, var med varandra jämt. De bodde till och med tillsammans. Då slog mig tanken, får man bli det då egentligen? Typ inte nuförtiden. Eller?

image125

I det här fallet var det bra i alla fall.
Annars hade ju inte jag funnits, och det hade varit tragiskt. Eller hur?

Postat av: Jesicca

Det hade varit förbannat tragiskt.
Har du inte fått reda på din pappa och oves hemlighet som vi funderade så mycket på?=)

2008-05-18 @ 23:17:28
URL: http://jesicca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback