LAN:a.


Ja, det är vad som gäller ikväll. Vi ska LAN:a, jag Per och Magnus. Men med tanke på att det blev grymt lite sömn inatt så får vi se hur länge jag pallar. Men en bit in på natten bör jag kunna hålla ögonen öppna. Hoppas jag!
Jag och Magnus har varsin bärbar dator, medans Per får sitta på stationära på en plaststol. Orättvist? Ja, det skulle jag tycka. Men han klagar inte, så då får han skylla sig själv. Haha! Magnus informerade även oss om att det är 39 kr/kilot för lösviksgodis på nyöppnade Hemköp, kanske ska ta ännu en prommis dit? Kanske. Skulle passa hur bra som helst en kväll som denna.

Här är i alla fall en bild på Pälskling som jag tog igår:
image155

Det är dig jag älskar.



Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback