Invigning.


Nu ska vi bara äta frukost och gå över till Mona en tväris för att skriva ut endel saker som vi kommer behöva för att få ut våra nycklar. Sedan går vi vidare till stan för att möta upp Elin Hasse Elise och Charlotte! Vi ska även in på Skebo och se vad dom säger om borttappade nycklar. Vi kan nog vänta oss ännu en utgift skulle jag gissa på. Dessutom ska jag inviga mina nya svarta shorts jag visade i ett tidigare inlägg. Men för er som inte sett dem så lägger jag upp en bild till.

image95
Idag är det varmt, även här i Skellefteå.
Jag älskar solen och värmen!
Hoppas även ni får en strålande dag.


Skriver sedan och berättar om hur dagen varit.
Puss :*


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback