Förlåt.


Förlåt för att jag inte skrivit ett enda inlägg idag. Men det beror på att jag haft fullt upp! Dagen började med att jag vaknade av att mamma ringde och hörde om vi var vakna osv, vi skulle på middag hos henne och pappa idag. Jag steg upp, (Per var redan vaken). Jag ringde till Louise, min lillasyster, och hörde om hon skulle möta oss vid Bergsbykiosken som är 9 kilometer från oss. Hon sa ja, och jag och Pälskling började gå! Väl där ringde vi pappa och såg till att han hämtade oss, vi var lagomt less på att traska. Hemma i Ursviken blev vi bjudna på toppen mat! Förrätt varmrätt och efterrätt, och alla rätter var helt underbart goda. Tack mamma och pappa! Efter middagen gick mamma och la sig för att hon jobbar natt inatt. Jag och Per spelade Maxi Yatzy, och jag vann! Sedan, när mamma stigit upp gjorde hon sig klar och jag körde till Sunnanå.
Efter att vi gjort oss klara här hemma gick vi för at joina en inflytningsfest på Älvsbacka, och sedan dra oss vidare till Petra och Tanden. Träffade många som jag inte sett på länge, vilket alltid är lika kul! Tack alla som gjorde denna kväll till vad den blev och tack till er som gör det underbart att bara vara.

Sedan måste jag ju också dela med mig av nyheten att det kanske inte blir någon flytt till Luleå efter att Pers pappa sagt att vi får ta över hans tvåa vid ICA Kvantum i Skellet. Helt underbart! Så, vi kanske ses i sommar peeps! Man förstår verkligen inte hur bra Skellefteå är innan man håller på att förlora det.
Dessutom är det nu, nästan i alla fall, klart att Per följer med mig och familjen till Turkilet i Augusti. Jag bara älskar allt just nu!

image98

Oj, vad vi ska mysa. Per, jag älskar dig!

Nu ska jag snart sova för att sedan vakna och må som jag förtjänar.
Puss :*

Postat av: Rebecca

Tack för igår, det var roligt :D

2008-05-11 @ 11:48:55
URL: http://rebeccasjostrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback