Elin-dag.


Idag vaknade jag till av att Elin ringde och undrade om vi skulle fara till stan för att äta frulle på Subway och sedan leta upp ett par jeans till henne. Jag åt en skagenmacka med lök, gurka tomat och sallad. Den var faktiskt jättegod, jag brukar annars inte vara så förtjust i deras mackor. Men det är nog för att det är jag som gör fel val! Elin däremot åt en macka med kyckling och vitlöksdressing. Hennes var också helt okej! Efter det gick vi raka vägen till Cubus där Elin hittade två par jeans och ett par gröna prasselbyxor. Skitsnyggt! Sen skjutsade hon hem mig och hon for vidare till Ursviken för att äta. Snart är hon tillbaka och vi ska se på The Notebook. Den är så fruktansvärt bra, och hon hade inte sett den än. Har tidigare i mitt liv bara gråtit till filmer som liten, och vad jag minns är det bara till Lejonkungen och E.T. Men nu är även denna med på min gråtlista. Har du inte sett den beordrar jag dig att sätta dig framför tv:n eller datorn, för att sedan snyfta till denna underbara film! Efter den så är det time for Sanningens ögonblick, och ingenting kan få mig att missa det.

The notebook.

image91

Detta är den mest romantiska film jag någonsin sett.
Jag bara älskar den.


Postat av: Elin

En riktig flänn-film!
Men sjukt bra!

2008-05-08 @ 23:18:53
URL: http://elinsundquist.blogg.se
Postat av: hanna

Visst är Runaway bride bra men the notebook toppar nästan alla filmer! Grym film

2008-05-13 @ 19:06:27
URL: http://hannyy.blogg.se
Postat av: hanna

Visst är Runaway bride bra men the notebook toppar nästan alla filmer! Grym film

2008-05-13 @ 19:06:37
URL: http://hannyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback