Chillardag.


Tack för igår flickor och pojkar!

Jag hade i alla fall en helt okej kväll, trots att det inte hände allt för mycket.
Men med trevligt sällskap all night long blir allt bra.



Idag blir det hur som helst en relativt lugn dag. När Per kommer ut ur duschen ska vi ut på en längre promenad, blir att gå förbi H&M för att köpa en ny ögonfransböjare, för den jäveln som jag har nu har klippt mina fransar. Vilket inte är uppskattat. Efter det fortsätta vandringen som kommer att sluta med att vi gått broarna runt. Vi ska även en gå förbi Skråm och hämta Pers cykel som vi av någon anledning lyckades glömma i flytten, även kolla om tjejen som bor i vår föredetta lägenhet är hemma, som hon förhoppningsvis är, så vi får hämta vår post sedan lämna tillbaka Monas cykelnyckel. Efter det  träna här hemma, vi har kommit igång med det igen. Det är skönt, man känner sig så duktig efteråt. Efter det blir det film för hela slanten, och inte en alls så sen kväll. Måste på riktigt börja vända tillbaka dygnet nu om det nu visar sig att jag äntligen får börja jobba igen, -håller tummarna-.



Lägger även upp en bild på mig och Elise för några dagar sedan:

Loooove you!

Postat av: Elise

That is me, Everybody say woooho, (wooho) :)

2008-06-06 @ 18:13:16
Postat av: Tomas

vad ger det att dusha FÖRE prommen det gör man ju EFTER då man svettas som en tok ;)

2008-06-10 @ 21:47:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback