Tatuering?


Blir dålig uppdatering nu när jag jobbar hela tiden, i alla fall som det känns. Har jobbat kväll ikäll och börjar om imorgon klockan 07:00, det är bara att hålla i hatten. Men jag trivs då så otroligt bra och det känns skönt att ha något att göra på dagarna.

Igår var jag ju till Piteå för att se Maria bli tatuerad på handleden, blev tillslut tre noter och tre stjärnor i cartoon-stil.
En ganska liten tatuering i färg, men det blev hur bra som helst.
Hur som helst, helt klart värt att åka dit. Det är alltid lika kul att träffa Maria, dessutom har vi kommit överens om att göra en likadan tatuering nångång under sommaren, jag hoppas verkligen det blir av. Jag känner peppen!

Kanske något sådant här på nacken.
 Vad säger du Maria?

Nu är det time for some sleep, så jag orkar upp klockan halv sex imorgon.
Puss på er. :*

Dessutom lovar jag er en mer detaljerad uppdatering imorgon.

Postat av: maria

ändå kanske? :D haha. fast ändå nåt som..

typ symboliserar oss? :P haha. vad nu de

skulle vara ^^ vi får fundera vidare, men

den där var snygg :D

2008-06-18 @ 22:54:08
URL: http://kontaktuttag.blogg.se/
Postat av: jesicca

Tina den där var snygg, kommer passa dig i nacken;D

Kan du ringa mig och ge mig en ide om min nästa?

Jag vet att jag vill ha 2 ögon i nacken.

Och sen så vet jag inte.. :/

Älskar dig vi ses snart pusse pusse

2008-06-19 @ 00:38:25
URL: http://jesicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback