Nu blev det kväller.


Jag väntar på att Per ska komma hem från adminfesten som jag egentligen skulle med på.
Men jag var så fruktansvärt trött och sliten, dessutom på otroligt dåligt humör av olika anledninga. Bland annat PMS. Jobbigt! Men det har varit skönt att bara vara hemma ensammen en kväll och bara vara för en gång skull.
Har just sett filmen Step Up 2, och det var som förväntat. Inte bättre än 1:an men bra ändå.
Men till min stora besvikelse har de bytt ut snyggingen som hade huvudrollen i första filmen. Why?
Nu ska jag gå och borsta gaddarna och krypa till kojs.
Sedan när Per kommer hem ska vi nog se på filmen An American Crime, baserad på en sann historia.
Men jag vet inte om jag kommer orka. Ska trots allt upp halv tio imorgon för att sedan jobba i fem timmar.
Aja, time will tell.
Godnatt alltihopa, och tack för utlånet pengarna mamma!


Vart tog denna pojk vägen?!

-dreggel-

Postat av: maria

Han är inte dåligt snygg :D

2008-06-14 @ 22:47:05
URL: http://kontaktuttag.blogg.se/
Postat av: Jennie

åhh An American Crime är verkligen hur bra som helst och verkligen hur sjuk som helst. Se den ;)

2008-06-15 @ 08:01:10
URL: http://jagheterjennye.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback