Men för livet.


Ja, det är det jag har fått. Men för livet.
Jag Per Elin och Elise har spelat Monopol ikväll, och då menar jag verkligen hela kvällen.
När vi var inne på fjärde timmen så gav jag upp. Fyfan, nu är jag verkligen less.
Det känns som jag har fimpat glöden och behållt röken.
Både jag och Elise har gett upp, eller Elise åkte ut enligt spelets regler.
Så nu sitter vi vid datorn istället, och jag har nog aldrig uppskattat en dator så mycket.

Det är nog bara denna snubbegubbe som kan vara såhär glad före, under och efter detta spel.

Annars då? Jo, det är bara bra.
Per har fått tillbaka sin mobil och jag och Elin har sammanstrålat mest hela dagen. Ätit mat på MAX, varit på ICA Kvantum och handlat grönsaker etc. och varit förbi tjejen som bor i våran gamla lägenhet för att få veta att vi inte fått någon post dit.

Postat av: Elin

ÖverdrivarN i sinne!

2008-06-07 @ 22:28:02
URL: http://terinap.blogg.se/
Postat av: Per Sjölin

Håller med Elin. ÖverdrivarN i sinne! Det tog ca 2 timmar att spela. :P



Älskar dig!

2008-06-08 @ 01:18:40
URL: http://xerm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback