Jobb, jobb & jobb.


Känns verkligen som om jag inte gör annat än att jobba nuförtiden. Men jag klagar inte!
Det är faktiskt skitkul och det blir dessutom bättre och bättre för varje dag! Jag stormtrivs helt enkelt.
Det som kan kännas lite jobbigt är kvällar som denna, när jag slutar klockan 21:00 efter en halvtimmes övertid och sedan börja om klockan 07:00 imorgon. Har liksom bara hunnit hem och kastat i mig lite fil och en macka och nu ligger jag i sängen redo för att sova några timmar.



Igår efter jobbet var jag i alla fall till mamma och pappa på middag och sådär.
Bakad potatis och skagenröra.
Det blev över mat efter att alla blivit mätta så då fick jag med mig det till dagens lunch,inte illa. Det är faktiskt rikigt skönt att fara "hem" emellanåt. Jag förstår inte nu hur jag kunde klaga över att bo där. Det är ju hur nice som helst.
Men det är ju så, man vet inte vad man har förens man förlorat det.
Tänk på det alla som klagar över att bo hemma!





Tänk efter, före!


För en jävla gångs skull.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback