Jag har en cykel.


Nu har jag äntligen en fungerande cykel, en blå med tre växlar. Har till och med köpt ett blått lås till beautyn, så att den kan förbi min. Hur coolt är inte det? Har i alla fall Per och Magnus att tacka för att den fungerar. Och mamma och pappa för att jag ens har en cykel överhuvudtaget. Lägger upp en bild på skönheten sedan. Orkar helt ärligt inte gå ned och fota den nu.

Per ska på styrelsemöte klockan fem för FP ikväll, är han riktigt snäll kanske han till och med får låna min hoj. Jag då? Jag ska vara med Elin. Hon ska till och med vara så vänlig att hon ska laga mat åt mig, stuvade makaroner och korv med muskotnöt, -kurr i magen-. Det är bara hon och mormor som kan göra det sådär fruktansvärt gott. Per har också klättrat upp på min vara-bra-på-att-göra-stuvade-makaroner-lista. And I just love it. Innan hon kommer ska jag även hinna med en promenad.

Någon gång idag kommer ni kunna finna mig på denna bro, Lejonströmsbron.

Strandpromenaden, över två broar, vacker och fridfull natur. En slinga på fem kilometer.
Kan det bli mer perfekt än så?


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback