Iiih.


Titta vad Tina kan, denna design och header har jag gjort. All by my self!
Det trodde ni inte va?

Ikväll har vi sett på Simpson The Movie för tredje gången, så nu dröjer det verkligen tills någon kommer lyckas övertala eller pika mig till det igen. Och nu är vi i full gång att ladda hem andra filmen för ikväll, jag älskar verkligen sådana här slapparkvällar ibland. De är så välbehövliga. Har haft på mig mina gröna mjukisbyxor, gårdarens frisyr och varit allmänt slapp hela dagen. Så imorgon kommer jag att vara som en ny människa i Elins sällskap mest troligen.

Nu ska jag gå och vara social med Pälskling igen.
Och självklart känna mig allmänt duktig och stolt över min nya design.

Puss på er :*





Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback