Godnattpuss.


Nu har vi i alla fall sett på Silence hill, den var inte nå vidare.
Rätt urtrist och långdragen, inget att rekomendera.
Har varit hemma hos mamma och pappa idag för att käka middag också,
fick även med mig en tjej på 11 år hem.
Nämligen Ellen som ska sova hos oss inatt för första gången i nya lägenheten.
Trevligt!

Är dessutom ledig imorgon och på tisdag,
så nu håller vi tummarna för kanonväder så även jag kan få chansen att stekas lite,
och dessutom börja läsa en utav böckerna jag lånade av mamma.
För vad kan vara skönare än att ligga på en filt någonstans i värmen och läsa en god bok med mysigt sällskap?
Nej, just det. Inte mycket.
Men, även om det nu inte blir särskilt bra väder kommer det bli otroligt skönt att vara ledig,
fan ta den som väcker mig imorgon, om någon väcker mig imorgon.


Denna bok var en av dem jag lånade, och även den jag tänkt börja läsa.
Svårfångat byte heter den.
Någon som läst den?

Nu: Sängen.


Godnatt, kära vänner.

Postat av: Maria

Tina, kom till piteå? Jag payar en väg.

Lixom, jag ska ju T imorgon, behöver dig ;)

hahaha. Puss!

2008-06-16 @ 18:23:16
URL: http://kontaktuttag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback