Måndag.


Då var det måndag. Men det känns inte alls lika jobbigt som när man gick i skolan. För mig var måndagar en riktig pina, för att måndagar alltid var första dagen på den nya skol-veckan med massa plugg och tidiga mornar att oroa sig för, men även en tid att samla ny energi inför helgen, för då var man automatiskt ledig.
Nej, nu är det andra tider. But hey, I like it!

Tidigare idag hade jag endel jobb framför mig, jobbade 14:00-20:30, gick kanonbra. Under tiden ängnade Per sin tid åt att spackla och slipa väggar i köket. Och två andra duktiga personer har varit i full gång med att tapetsera vårt v-rum! Det blev verkligen superfint. Jag ser verkligen fram emot att få klart på riktigt, i alla rummen som ska göras om.
Mer då? På fredag ska jag förhoppningsvis sammanstråla med Maria Hahn, vi ska då även se SATC. Har verkligen sett fram emot att se den, med en tjejkompis. Skulle inte alls vara samma sak att se den med t.ex. Per.

Ska berätta en till sak för er:

Per har fått jobb!

På Xzakt, i växeln. Han är inte alls så happy över att det blev just det jobbet. Men pengar är pengar, så ser även han på saken som tur är. Han börjar hur som helst med kurs/utbildning på onsdag, efter det börjar han knega på Hedensbyn. Det är väl det som jag skulle se som mest negativt, att måsta ta bussen varje morgon dit ut. Men det kan kanske vara för att jag gjorde det i två års tid varenda jävla dag, lite less var jag allt.

Postat av: Maria H

Ja jag peppar redan! Då får jag kanske se eran nya lägenhet!!! =) =) Förlåt att jag var så tråkig i telefonen idag, var lite inne i tv:n :P puss!

2008-07-14 @ 23:28:32
Postat av: Elin

Grattis till Per ;)

2008-07-16 @ 17:40:32
URL: http://elinsundquist.blogg.se/
Postat av: Pea

Tinagumman, jag saknar dig så jävulskt mycket. Du är oersättlig, glöm aldrig det!

Läst att ni flyttat (igen), gratulerar, längtar till man får se nya boendet.. Och btw, dina ballerinaskor var enormt söta (vill ha!). Puss på dig hjärtat

2008-07-23 @ 20:00:37
URL: http://peajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback