Hej igen!


Tjollahopp! Jag är tillbaka nu föralltid, hoppas jag. Har faktiskt saknat att skriva här, konstigt nog. Kommer inte orka gå in på allt som hänt på den tiden jag skitit i att skriva här. Drar bara några punkter ur det jag kommer ihåg.

  • Maria (min 4mening) har klarat teorin. GRATTIS BABE!
  • Jag har träffat Zandra för första gången, om man bortser från minuten på Stadsfesten, idag! Fan vad jag saknat den tjejen.
  • Jag har börjat umgås med Sara igen, hon är precis lika underbar som förr.
  • Jag bor numer på Läkarvägen, tillsammans med Per och Werner.
  • Jag jobbar som fan, utan att överdriva. (Ni får finna er i att uppdateringen kommer vara gles).
  • Har fått min första lön som visar att det är värt som fan att jobba och stå i, så mycket man bara kan.
  • Per har slutat röka, på riktigt!
  • Var på PDOL tillsammans med Elin bland annat. Är nog det roligaste jag gjort i sommar.
  • Jag har gett upp det där adminlivet på Apberget.se. Och jag har aldrig känt mig så fri..
Hmm. Antar att det är det jag kommer ihåg.
Skriver säkert framöver mer som jag kommer på.



Jobbade 7-14 idag, efter det ringde Sara och frågade om jag hade lust att gå med henne på stan, och visst hade jag det! Just innan jag mötte upp henne såg jag en tjej som såg jävligt bekant ut. Efter en stund klickade det, det är ju för fan Zandra Lundberg skrek jag jävligt högt för mig själv. Fan så roligt att träffa henne igen! Så om du läser detta, jag älskar verkligen dig, och om du bara visste hur jag saknat dig!

Köpte i alla fall ett par baggy jeans, Olindas egna märke antar jag. På rea, 99:- på Gina. Vem slår inte till då?! Hittade även en vit BH, även den på rea för 70:-. fast på Cubus. Jag älskar att komma hem med påsar, påsar som innehåller nya kläder till mig. Dagen är räddad.


Jag älskar dig.
♥♥♥

Postat av: ZÄTA

åhhhh tinii vad söt du är ! Desamma till dig :)

JAG TYCKER DU SKA KOMMA HIT GUMMAN ! miss you

2008-09-10 @ 08:48:14
URL: http://zandralu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback