10 sanningar om mig.


1. Jag är fruktansvärt klantig.
2. Tycker jag om en låt lyssnar jag på den, oavbrytet, tills jag är less.
3. Jag ska se till att kunna tjäna pengar, mycket pengar.
4. Jag har aldrig brytit något, trots min klantighet.
5. Jag gillar att läsa verklighetsbaserade böcker.
6. Jag har aldrig gillat skolan, överhuvudtaget.
7. Jag gillar Blondinbellas blogg.
8. Jag har sytt under hakan efter att ha ramlat i Tina-backen.
9. Jag har bott i 3 olika lägenheter på 40 dagar.
10. Jag har en backe, på Måbärsgatan, som är uppkallad efter mig. Tina-backen.



Nu är jag i alla fall vaken, och hemma idag med. Still feber, 38,4. Fyfan! Hur som helst, imorgon ska jag jobba. Så är det bara! Saknar det, helt klart. Har varit hemma allför många dagar nu, är sjukt rastlös men kan inte gå ut. Det suger, helt klart. Har inte heller kunnat sova inatt. Har vaknat och svettats, tagit av mig täcket och somnat om. Bara minuter senare vaknat upp igen av att jag frysit, tagit på mig täcket och somnat. Vaknat en halvtimma senare och svettats... You get it, sjukt jobbigt. Nej, så imorgon blir det andra bullar. Back to reality, sådetså!

Något vi har hunnit göra är att bestämma oss för vilka tapeter vi vill ha till kök, v-rum och sovrum. Blev ett par väldigt enkla och beiga till sovrummet, ett par med beige bakgrund med vita typ blommor/växter till köket, ett par gråaktiga med rätt stora mönster på till v-rummet. Det här kommer bli kanon!

En sak till ska jag säga:

Grattis på födelsedagen Rebecca!





Postat av: Rebecca

Tack så mycket!

2008-07-10 @ 16:04:45
URL: http://rebeccasjostrom.blogg.se/
Postat av: Tomas

var är måbärgsgatan? ..jaja jag vet att jag är okunnig men jag är ju från Bureå ;)

2008-07-10 @ 20:41:58
Postat av: Tina Dahlberg

Måbärsgatan är i Ursviken, ovanför grusbacken vid Ursviksskolan. :) Det är dessutom grusbacken som kallas för Tina-backen. :)

2008-07-11 @ 13:37:27
URL: http://terinap.blogg.se/
Postat av: Tomas

och varför kallas den så ..är det du som döpt den :) ....är i och för sej sommar nu men frågar ändå..har ni börjat peppa för nästa cracy train :)

2008-07-11 @ 20:19:06

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback