Dagens uppdatering


Har du pojkvän/flickvän? Ja.
Är du kär? Ja.
Hur tidigt stiger du upp? När jag är pigg eller när jag har en tid att passa.
Vem/vilka vet mest om dig? Per, Hasse, Elin och Jesicca.
Vad ska du göra ikväll? Kvällen är snart slut, så.. Sova?
Har du utländska föräldrar? Nej?
Var har du ont? Ingenstans.
Är du bra på att måla? Nej.
Vem kramade du senast? Mamma.
Vad längtar du till? Jag längtar till julafton. Och till när jag får ordning på mitt liv, rutiner osv.
Sparare eller slösare? Slösare, har alltid varit.. Och kommer nog alltid att vara. Det finns ju så mycket man behöver.. Eller?

Bio eller promenad? Beror på hur jag känner just då.
Är du kittlig? Ibland, inte alltid.
Är du rädd för insekter? Som fan.
Anser du att du är stark? Inte nu, men har varit.
Nämn något som gjorde dig glad igår: Att umgås med mamma.
Vad gjorde du kl 8 i morse? Sov.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Knappast.
Humör just nu: Trött och slut.
Vad får du oftast komplimanger för: Det är olika, men oftast för att jag är rolig.

Brukar du skratta för dig själv? Typ... Jämt?
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Du försvann från MSN?
Vart bor du: I Skellefteå.
Trivs du där: Oftast.
Festar du mycket: För mycket,
Vad har du för mobiloperatör: Halebop såklart.
Är du allergisk mot något: Ja, negativa människor.
Nästa mål i ditt liv: Skaffa jobb.

Vem ringde du senast: Jesicca.
Antal sömntimmar i natt: Cirkus.. Sju?
Sov du ensam: Nej, med pojkvän och katter.
Brukar du komma i tid: Alltid, om jag bara vill.
När mår du bra: När folk runt om mig mår bra.
När blev du fotad senast: Helgen som var.
Vanligaste färg på dina kläder: Har typ alltid olika färger.. Så jag vet inte.
Vem/vilka saknar du just nu: Jesicca.

Favorit dryck på morgonen: Vill oftast inte ha något på morgonen.
Rakar du benen: Rakade dem  i veckan, före det var det länge sedan. Varför raka benen på vintern?
När brukar du gå och lägga dig: När jag är trött.
Är du blyg: Oftast inte.
Sysslar du med någon idrott: Nej.
Kramas eller pussas: Båda.
Öl eller vin: Öl. alltid öl.
Byxor eller kjol :Byxor.. Eller klänning. Sällan kjol.

Senast sedda film: Step Brothers, skitrolig!
Kärlek eller vänskap: Om jag verkligen måste välja, så... Vänner.
Glasögon eller linser: Linser, utan tvekan.
Storstad eller småstad: Storstad.
Stökigt eller städat: Städat.
Restaurang eller hemlagat: Kinamat eller makaroner och korv.
Tävling eller lek: Lek.. Är en jäkligt dålig förlorare.

Postat av: Alisa -[Amor Vincit Omnia]-

Indeeed his hot:D

2008-12-19 @ 09:22:17
URL: http://alisagonzalez.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

god jul på dig ;)

2008-12-20 @ 18:38:07
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback