Topp Vs. Flopp.





  • Bra vänner, det förtjänar verkligen att stå högst upp. Träffade två av mina abslout bästa vänner förra veckan, jag pratar såklart om Maria och Elin. Har nog inte förstått hur mycket jag faktiskt saknat er förens nu. 
  • Måste ge lite creed till laptoppen också, vilken jäkla bra uppfinning! Hur härligt är det inte att kunna sitta i soffan, köket eller till och med ligga i sängen med datorn? Att man dessutom rätt enkelt kan ta med sig den vart som helst gör inte saken sämre. Jag älskar den!
  • Julen, trots att jag hatar vintern så är nog julen det abolut mysigaste som finns. Det är härlig stämning på stan, trots all trängsel, söta barn med tomteluvor så långt ögat når.Dessutom fina skyltfönster, tända ljus och pepparkakor. Jag ska njuta av detta så länge det är möjligt, gör det ni med!
  • Okej, jag älskar julen, men...Vädret: Snö, kallt, mörkt och halt, och vinter har knappt börjat. Det måste stå högst på min flopp-lista. Har nu julen att längta till, sedan kan sommaren gärna få komma. Finns bara en enda dag på året då det är okej att snöa, och det är på julafton. Så, när den är över så kan snön få försvinna tillsammans  med tomten, så kan vi ses nästa år.
  • Dåliga TV-program. Är det bara jag eller är det bara skit på TV:n nuförtiden?
Nu kom Louise på besök, så jag ska vara social med henne istället.
Hörs! :*

Postat av: Maria

Jag älskar dig Tinis! Det får du aldrig, aldrig glömma bort.

2008-12-08 @ 21:06:17
URL: http://kioskmongo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback