Års-resumé



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Fick min första visstidsanställning och fått ett hem, efter att jag flyttat hemifrån, som jag verkligen trivs i.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga nyårslöften. Brukar aldrig hålla dem ändå, så då tyckte jag att det var lika bra att inte ha några. Men till nästa år ska jag ha nyårslöften. Vilka? Det får ni veta sen.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Stephanie. Även Pers storasyster blev mamma igen detta år.
 
4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? Ja, det är klart. Pengar är något jag verkligen saknar. Och mitt glada humör som inte kunnat visa sig så ofta, det saknar jag. Sen finns det en till grej som jag ogärna skriver ut här.

5. Vad var din största framgång 2008? Att vi fått ett hem där vi trivs och verkligen vill stanna. Även att jag lyckats få mig ett jobb där jag trivs och jobbat ihop en del pengar och att jag fick igenom att ha min julgardin upphängd i köket denna jul.

6. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, mat och snus.

7. Vad önskar du att du gjort mer? Jag önskar att jag jobbat mer, haft sådär riktigt roligt då man skrattar tills man får ont i magen oftare och umgåtts mer med vänner som får mig må bra.

8. Vad önskar du att du gjort mindre? Oroat mig och stressat. Jag borde även ha tänkt igenom saker och ting bättre och handlat därefter.

9. Hur tillbringar du nyår? Det är inte bestämt ännu.

10. Vem saknade du? Mest av allt saknade/saknar jag Jesicca, men hon kommer hem över nyår.

11. Finns det någonting du ångrar med 2008? Haha! Ärligt? Rätt mycket faktiskt.

12. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan? Hmm.. Måste nog säga första. Fast egentligen inte.. Båda delarna har haft sina up and downs.

13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet? Mycket bättre än 2008, det är jag säker på. Riktigt hur det kommer bli bättre får tiden utvisa.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
VIP?

Din M@il, tack


Och sist men inte minst, din bloggadress.

Kommentar:

Trackback